Senin, 15 Januari 2018

Blue Blood Mustika Stone Original

Blue Blood Mustika Stone Original


Mustika batu biru, batu mustika biru, mustika aura batu biru adalah batu mustika yang apabila digunakan oleh pemilik batu mustika ini akan memancarkan aura biru yang sangat jelas. Aura biru mempunyai sifat pemahaman, idealis, penyembuhan dan biasiswa rohani.

Sifat Pemahaman.
Sesiapa yang memakai mustika biru ini akan mempunyai kefahaman yang luar biasa tentang lawan jenis sehingga mudah untuk mencari pasangan dan akan ada banyak jenis lawan yang akan mengagumi pemahaman anda.
Idealisme.
Sifat idealis yang muncul akan mempunyai keyakinan yang kuat dalam kebenaran. Sentiasa lakukan yang terbaik dan yang terbaik dalam mendapatkan kebenaran.
Sifat Penyembuh.
Aura biru menjadikan anda sebagai penyembuh yang boleh dipercayai dan mendapat kepercayaan dari banyak pihak supaya kaedah penyembuhan yang anda lakukan akan menjadi hasil maksimum.
Sifat Sains Spiritual.
Pemilik batu biru mustika memiliki potensi ilmu sains rohani yang tersembunyi dan jika meningkatkan pengetahuan rohaninya, hasilnya akan sangat berguna bagi orang lain dan juga diri sendiri.

Mustika batu biru, batu mustika biru, mustika aura batu biru tidak mengundi, sehingga dapat digunakan dan dimiliki oleh siapa saja, bahkan orang yang menghadapi hodoh atau yang merasa lebih rendah karena masalah dengan wajah aura biru akan disusupi.

Mahar Mustika Biru: Rp. 1,000,000, -

Maklumat dan Pemaharan sila hubungi:
K. Anom
HP & WhatsApp: +62823 2365 8885

BBM: 27D52EAB

1 komentar:

  1. Sesiapa yang memakai mustika biru ini akan mempunyai kefahaman yang luar biasa tentang lawan jenis
    judi sabung ayam
    Daftarkan diri anda dan teman anda bersama BOLAVITA

    Info Lebih Lanjut Bisa Hub kami Di :
    whatup : 08122222995

    BalasHapus